Протягом 2023 року сфера онлайн-продажів квитків на залізничні потяги в Україні продовжила активне зростання, досягнувши значних 84,6%.

Про це йдеться у повідомленні прес-служби компанії.

Це значне число підкреслює зрушення у перевагах пасажирів у бік зручних та сучасних технологій при плануванні своїх поїздок.

Особливо вражаючим виявилося зростання частки мобільного додатку в загальному обсязі онлайн-продажів: за рік вона збільшилася на 23,2%, досягнувши рівня 37,9%.

Це свідчить про те, що все більше людей вважають за краще використовувати мобільні пристрої для бронювання квитків, що приносить їм зручність та ефективність в організації своїх подорожей.

За останні три тижні не менше 1,6 мільйона квитків придбали українці, підкреслюючи високий попит на залізничні перевезення в країні.

Найбільш затребуваними маршрутами виявились поїзди №127/128 Запоріжжя – Львів, №85/86 Львів – Запоріжжя та №81/82 Київ – Ужгород, що свідчить про значущість цих напрямків для пасажирів.

Організація "Укрзалізниця" повідомила про перевезення 1,6 мільйонів пасажирів за цей період, що на 33% перевищує показники попереднього року.

Популярні новини зараз

Тепер уже не лише повістки: українцям розповіли, чого чекати від ТЦК

Діти будуть у захваті: як вдома приготувати смачні мармеладні ведмедики на кшталт Haribo

Два "огірка" в один ріт: Леся Нікітюк злила "хмільне" відео про вибрики найближчого чоловіка

Показати ще

Компанія успішно забезпечила курсування 104 поїздів, включаючи 10 додаткових, провівши 92 додаткових рейси для задоволення попиту, що збільшується.

Зазначається, що у цей період "Укрзалізниця" здійснила пікову кількість перевезень дітей за груповими замовленнями у гори для зимового відпочинку.

Крім того, 2889 військовослужбовців скористалися сервісом спецзамовлень квитків для військових, що становило 74,5% загальної кількості оформлених квитків онлайн. Цей сервіс дозволив військовим комфортно дістатися додому для довгоочікуваного відпочинку під час пікових зимових перевезень.

Читайте також: