Клієнти ПриватБанку користуються кредитним лімітом, що спрощує життя в умовах браку грошей.
Однак буває так, що банк раптово не просто "відрізає" кредитний ліміт, а й не дає користуватися грошима на карті. Про таку ситуацію розповів українець, який залишився без коштів, при тому, що ніякої заборгованості перед банком у нього не було. Відповідна скарга з’явилася на порталі Мінфін.
За словами українці, банк без попереднього повідомлення та пояснення причин обмежив функціональність його картки "Універсальна", заблокувавши кредитний ліміт.
Коли клієнт звернувся до банку по роз'яснення, йому повідомили, що для відновлення повного доступу до картки необхідно погасити заборгованість. Проте клієнт стверджує, що він не має ніякої заборгованості перед банком.
"На сайті privat24 і в мобільному додатку повідомляється одна і та ж помилкова інформація: "Щоб надалі відновити кредитний ліміт рекомендуємо погашати борг, отримувати зарплату на картку ПриватБанку або відкрити терміновий депозит". Але у мене немає і не було ніяких боргів перед банком , а також наявна зарплатна картка та терміновий депозит" , - розповів чоловік.
В твоїй шухляді може лежати "золота копійка": за неї готові віддати 20 тисяч гривень
Україна готується до шести місяців спеки: вчені попереджають про появу пустелі в країні
В Україні ціни пішли вниз вперше за два роки: рекордне падіння влаштувало економічну сенсацію
Киянин зібрав спорткар своєї мрії: унікальний родстер, який затьмарює Ferrari (фото)
При цьому українець наголосив, що, незважаючи на те, що їм виконано всі перераховані банком умови, кредитний ліміт все одно заблоковано. За його словами, він звернувся до банку, написав скаргу, проте жодної реакції від працівників так і не отримав.
У відповідь на це у ПриватБанку вибачилися за незручності, пообіцявши, що фахівці мають допомогти у ситуації.
Читайте також:
Тарифи на комуналку вже затвердили: що підготували українцям до опалювального сезону.
Суд поставив ТЦК на місце: штрафувати просто так не будуть.